وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

گریه واس تو بسه

خببببب هر وقت، وقت زیاده ما آب روغن قاطی می کنیم و درس نمیخونیم 

حقیقتشو بخواین حالم داره از درسا به هم میخوره 

سه تا فصل حیاتی فیزیک هست که تا جون دارم باید واسش تست بزنم 

شیمی حتما باید هر شب آزمون کوچولو بدم بخاطر موازنه و محاسبات

ریاضیم بنظرم این مقاومت بی فایده س 

یه کلاسی چیزی لازم داره تنها نمیتونم بخونم یعنی حالم ازش بهم میخوره بس که خوندم و جواب نمیده مثل عشق یه طرفه می مونه  البته از این لحاظ که تو هی توجه میکنی و اون بی توجهی ( وگرنه که عشق فاکینگ یه طرفه هر دو طرفو اذیت میکنه) بهرحال 

فعلا چالشام ایناست 

امروز کلا تو مجازی پلاس بودم البته نه اینستا و یوتوب چون هر دو رو حذف کردم 

رفتم از این شو های مسابقه و اینا دیدم البته احساس میکنم نیاز داشتم واقعا بعضی وقتا از اینکارا نکنم نمیتونم ادامه بدم 

توروخدا دعا کنین یه معلم ریاضی خوب پیدا کنم 

الان مسئله این نیست ریاضیم خوبه یا بد مسئله اینه اصلااا نمیتونم بخونم ازش بدم اومده و این یعنی باخت

کنکور که به دل من توجه نمیکنه حساب و کتاب داره 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد