وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

خریت

نمیدونم چرا این روزا همش به اینجا پناه میارم

مینویسم، پاک میکنم 

مینویسم، پاک میکنم 

مینویسم، به اشتراک میذارم، پاک میکنم 

این هفته خیلی خیلی خسته شدم البته هنوزم ادامه داره و فردا و پس فردام کلی درس ریخته سرم 

چون دیروز دانشگاه بودم امروز خیلی زود بیدار شدم و درس خوندم 

واس همین خیلی خسته م 

امتحان امروزم بنظرم سخت بود واقعا پدرم دراومد تا یکم مرور کنم بیشتر از اون اینکه میدونستم غلط دارم اما بیشتر از هر چیزی اون غلطی داره روانیم میکنه که اصلا فکرشو نمیکردم

اه لعنتی یه لحظه شک کردما کاش کامل مینوشتم که بفهمم میتونه اشتباه باشه

تف به این شانس 

خیلی وضعم خوبه اینم اینجوری شد 

دلم میخواد بمیرم 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد