وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

همچنان منتظرم

داشتم دنبال فیلم میگشتم که ببینم 

تو ژانر مورد علاقه م تقریبا هر چی ساخته شده دیدم به جز خیلی قدیمیا 

چیزی نتونستم پیدا کنم 

ترجیح دادم بیام اینجا از یه انیمیشن بنویسم 

شما انیمیشن مکس و مری رو دیدین؟ 

شاید فک کنین چون انیمیشنه واس بچه هاس ولی باید بگم خیلی اشتباه فک میکنین اصلااا ااا واس بچه ها مناسبم نیس 

نمیدونم چرا یهو یادم افتاد 

اولا که وقتی نگاش میکنی بعضی سکانسا ناخودآگاه باعث میشی بغض کنی و اشک بریزی

وقتی ام که تموم میشه تموم نمیشه 

یه جور حس سنگینی رو قلب آدم میندازه 

نمیدونم شمام این احساسو واس بعضی فیلما یا سریالا داشتین یا نه

من این حسو واس یه فیلم دیگه هم پیدا کردم که خوب نیس اسمشو بگم چون مطمئنم باعث قضاوت در مورد خودم میشه که همچین فیلمی مثلا بخوام معرفی کنم

ولی مکس و مری رو ببینین 

اصلنم خوشحال کننده نیس 

صرفا یه شاهکاره که باید ببینی 

جالبه که از رو یه داستان واقعی ساخته شده 

من گشتم دنبال اطلاعات بیشتر 

ولی هیچی پیدا نکردم 

چون اشخاص بخاطر اتفاقاتی که خودتون خواهید دید دوس نداشتن خیلی معروف بشن 

برم به گشتن ادامه بدم 

What are you doin' to me

چقد سخته انتخاب بین چیزی که هم انتخابش هم رها کردنش دقیقا به یه اندازه سخته

یعنی حتی یک ذره هم با هم اختلاف ندارند 

۵۰ ۵۰ 

هرگز گمان نمیکردم کارم به اینجا بکشه 

که بخوام فک کنم راجع بهش 

ولی خب کشیده 

و دارم بهش فکر میکنم 

اولین باره احساس و منطقم زور برابر دارن 

بخش منطقی رو انتخاب می‌کنم راجع به احساس بعدش فک میکنم 

و بالعکس 

و اصلا نمیدونم کدوم یکی بهتره 

هیچ انگیزه خارجی ندارم که کمی هولم بده به یه سمتی 

کلا خودمم و خودمم 

اندر حکایات اول برج

خب 

تا اینجا ۶۷۵ دادیم واس چاپ کتابمون نفری ۶۷۵ 

۴۲۰ تومن قسط گوشی بوده 

۵۸۰ بدهکار بودم بابت پول تاکسی اون روز که گفتم ندارم باید قرض بگیرم‌

پول پست و چاپ گواهی مقاله مون مونده 

پول کلاس زبانم مونده جواب نمیده ادمینش 

هنوز حقوق نگرفته همش بابت قسط  میره 

در واقع شما قبل از اینکه ماه جدید برسه حقوقشو پیش پیش خرج کردین 

آره 

دلم میخواست برم دکتر پوست 

واجبه برم دندونپزشکی 

یه کار واجب دیگه م داشتم یادم نیس چی بود 

که فعلا همش منتفیه 

Chilling watching television

الان که خواستم عنوانو بنویسم یه چیزی یادم افتاد 

دوران کرونا ما کلا س مجازی داشتیم 

منم کلا کیبورد گوشیم از این دیفالتا داره 

بعضی وقتا اینجام میبینین کلمات قروقاطیه بخاطر همینه 

زمان فعل عوض شده 

یا اصلا یه چیز دیگه نوشته شده 

پست اون روزو داشتم میدیدم مثلا من منظورم هانده بود الان می‌بینیم کیبورد کردتش هانیه 

اون موقع هم استاد سؤال پرسید گفت معنی worst  چی میشه 

مام چون ادوبی بود و کلمات به هم می‌ریخت مجبور بودیم فینگلیش تایپ کنیم 

منم به خیال خودم نوشتم بدتر 

اینجوری ینی 

Badtar 

بعد دیدم استاد میگه خانم فلانی 

این چیه نوشتی 

وای وای وای معنیشو میدونی 

منو میگی داشتم می مردم 

نتمم دقیقا همون لحظه قطع و وصل میشد نمیتونستم تایپ کنم 

استادم ول نمی‌کرد میگف فلانی فرار کرد 

اسم کوچیکمم میگف 

خلاصه بالاخره تونستم واسش توضیح بدم 

بعدم رفتم پی ویش گفتم والا ابن کیبورد لامصب اینو اینجوری کرد 

حالا تبدیل به چی شده باشه خوبه؟

Basterd 

معنیشو نمیدونین گوگل کنین

بابای قصه

لطفا اگر بابا شدین 

یک بابای حامی باشین 

حامی بودن بابا ها فقط پول دادن نیستا 

امکانات رفاهی و مالی فراهم کردن معلومه که فوق العاده س 

اگه همینکارم بکنین من ازتون راضی ام 

ولی اگه بابایی شدین که نتونست امکانات فراهم کنه 

که مثلا فرشای خونتون مال بیست و شش سال پیش بود 

اگه بچه ها خجالت میکشن دوستاشون بیان خونشون 

و کلا خونتون امکانات زیاد نداشت 

مسافرت اصلا  نمیتونستین برین 

واس بچه ها نتونستین لباس مناسب بگیرین و همه عروسیارو پیچوندین 

خورد و خوراکتون خیلی معمولی بود 

مهمونی نمیرفتین که مهمون نیاد 

اشکال نداره 

بچه ها میتونن تحمل کنن اگه مادرشون تحمل کنه 

بچه ها از دیدن اشک مادرشون میترسن میتونن بخاطر اینکه اشکای مامانشونو نبینن چیزی نگن

ولی لااقل بابایی نباشین که همش به بچه ها بگین نمیتونی 

نگین از پس هیچکاری برنمیای 

نگین تو درس بخونی نخونی مهم نیس 

نگین وظیفه ی من فقط این بوده تا ۱۸ سالگی بزرگتون کنم 

نگین برو خودتو از پشت بوم بنداز پایین 

نگین بچه های من بی عرضه ن 

بچه ها م انسانن

زندگی خودشونو با بقیه مقایسه میکنن 

غصه میخورن 

تلاش میکنن 

حداقل دل بچه هارو نشکنین 

اینجور باباها مخصوصا واس پسرا خیلی خطرناکن

چون پولی که خرج نکردن (بعضیا دارن و خرج نمیکنن عوضش واس مصارف شخصی خرجش میکنن و همش به باد میره)

باید واس گندایی که پسراشون میزنن خرج میکنن 

و این میشه عقب رفت

یک عقب رفت دائمی