وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

سه روز تا آزمون

عملا سه روز مونده تا آزمون و متاسفانه من سه روز گذشته رو از دست دادم، وقتی فرصت ندارم درس بخونم از لحاظ روحی به هم می ریزم هر چند سعی میکنم به خودم بگم که خب سه روز رفته سه روز آینده رو دریاب و درستش هم همینه اما بازم یکم روحیه م ضعیف میشه...میخوام  دیگه مشاوره رو تمدید نکنم چون احساس میکنم اصلا زمان بندی که من مجبورم داشته باشم رعایت نمیکنه اینه که بهم فشار میاد نمیتونم برنامه رو اجرا کنم و این تبدیل میشه به خودتنظیمی منفی.

راستش نمیدونم چیشد این مسیرو شروع کنم 

البته میدونما ... ولی خب یه جوگیری بود و بعدش که اون عامل جوگیری از بین رفت من چون مسیر زیادی رو اومدم دلم نمیاد رهاش کنم....با اینکه بعضی وقتا واقعا ادامه دادن برام سخت میشه 

همیشه دلم میخواست یه نفر بود که دستمو تو این مسیر می‌گرفت بدون اینکه مجبور باشم بهش پول بدم ، منظورم این نیست که کسی بدون توقع بهم کمک کنه منظورم اینه کمکی که از طریق دادن پول دریافت میکنی با کمکی که یه نفر بخاطر خودت، دوس داره بهت کمک کنه فرق داره و خب هیچوقت همچین موردی پیش نیومد

امروزم از اون روزاست که سختمه 

احساس میکنم نمیرسم به برنامه و آزمون ممکنه خرابتر شه 

بهتره برم به کارم برسم 


سلام

حوصله مدرسه رو ندارم

خدافظ 

یک روز بعد از نبودنت

راستش من نمیفهمم،نمیدونم چمه، من هیچ ارتباط نزدیکی با این آدم نداشتم هیچ، بلکه ارتباط دور هم نداشتم...حتی تو اینستام هیچوقت افتخار اینکه فالورش باشمو بهم نداد 

ولی از دیروز از وقتی شنیدم پر کشیده انگار همه چی سرجاشه و هیچی سرجاش نیس ....

انگار گرد غمش رو تو کل شهر پخش کرده 

توی آسمون

روی درختا 

تو هوای شهر 

همش دلم میخوادگریه کنم براش اما گریه م نمی گیره ...نمیتونم باور کنم 

میدونم اتفاق افتاده ولی نمیتونم باور کنم 

انگار یه بخشی توی قلبم خالی شده و هیچوقت قرار نیس پر بشه 


۱۱ سال و یک روز بعد

از آزمون قلم چی برگشتی و خوشحالی 

البته با توجه به تلاش‌هایی که در طی این سالها کردی بایدم این نتیجه رو به دست بیاری 

وقت زیادی برای تحلیل آزمون نمیذاری چون بیشتر سؤالاتو جواب دادی و مهم تر اینکه بیشتر سؤالات رو درست جواب دادی 

تو پزشکی میخوای 

پزشکی دانشگاه تهران 

تو شهر کوچکی زندگی میکنی اما رویا های بزرگی در سر داری 

رتبه ی کشوری آزمونت ۶۳ شده و تو منطقه نفر نهم شدی 

حالا یازده سال و یک روز از اون روز می گذره 

تو پزشکی قبول شدی 

رفتی دانشگاه شهید بهشتی 

خوندی و دکتر شدی 

اما چرا امروز باید بشنوم که همین امروز از این دنیا رفتی 

یازده سال و یک روز پیش 

دقیقا ۲۶ آبان ۹۱ 

فکر می کردی که یازده سال دیگه از اینجا سفر میکنی؟

روحت شاد و یادت همیشه گرامی 

چون زیباست

"أحیانًا
لا نرید الشفاء
لأن الألم هو الرابط الأخیر لما فقدناه"

بعضی موقع‌ها،
خودمون دوست نداریم حالمون خوب شه؛
چون «درد»، آخرین حلقه‌ی اتصالمون به چیزیه که از دست  دادیم...