وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

دیگه ۱۸ سالت نیست!

خوشبختی یعنی چه؟ ۲ نمره 

بنظرم خوشبختی یعنی رضایت از وضع موجود 

تو هر وضعیتی هم که باشی اگه چشماتو باز کنی میتونی چیزهایی پیدا کنی که باعث رضایتت بشه؟ نتونستی پیدا کنی پس به این فکر کن میتونست بدتر باشه حالا دیگه قطعا راضی خواهی بود 

به نقطه ای رسیدم که میخوام دست از این جنگ بردارم 

گاهی نمیشه اون چیزی که ما دوست داریم اتفاق بیفته حتی اگه خیلی دوست داشته باشیم حتی اگه قلبمون واسش بتپه 

هی به این در و اون در میزنی و نمیشه؟ یهو به خودت میای میبینی هیچ دری باز نشده و تو زخمی و در ب و داغون افتادی یه گوشه 

رضایت از وضع موجود یعنی من وضع موجودو به چاهی که توش گیر کردم تشبیه نکنم 

نمیشه که همیشه به شغل مورد علاقه ت مشغول باشی؟

لزوما تو ورزشی که عاشقشی مدال المپیک بگیری 

با کسی که عاشقشی ازدواج کنی

یا اصلا با عشق ازدواج کنی 

ازدواج عاقلانه یه جور معامله ی مسالمت آمیزه کاری به اینکه بعدا عشق باشه و نباشه نداریم 

این یعنی زندگی 

شاید اگه این حرفارو به کسی که ۱۸ سالشه بزنی قاطی کنه یا وارد فاز افسردگی بشه 

چیزی که برای من اتقاق افتاد من افسردگی گرفتم چون دیدم زندگی خیلی پیچیده تر از این حرفاست 

یکبار سعی کردم به چیزی که علاقه ندارم علاقه مند بشم 

یکبارم سعی کردم به کسی که علاقه ندارم علاقه مند بشم 

و تو هر دوتاش شکست خوردم 

شکست خوردم ولی مُردم؟ نه هنوزم دارم نفس میکشم 

دیگه وقتشه از ۱۸ سالگی بیای بیرون 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله جمعه 25 خرداد 1403 ساعت 11:39 ق.ظ http://1000-va2harf.blogsky.com

عنوان جالبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد