وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

راستی من میخوام وبلاگ چند نفرو به قسمتی به اسم پیوند ها اضافه کنم که هر وقت اومدم اینجا به وبلاگ اونا هم سر بزنم و بخونمشون 

ولی بلد نیستم 

کسی میتونه کمکم کنه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مورچه پنج‌شنبه 8 شهریور 1403 ساعت 10:15 ب.ظ https://hana98r.blogsky.com/

منم امتحان کردم نمیدونم چرا نمیشه
یعنی نمیدونم چطوری لینک وبلاگ هایی که میخام
پیوند کنم رو پیدا کنم

هنوزم نتونستم پیدا کنم

رامین پنج‌شنبه 8 شهریور 1403 ساعت 12:19 ق.ظ

تو قسمت وبلاگ من. روی مدیریت یادداشت ها کیک کن. بعد اون بالا منوی آبی رو بزن. بعد گزینه هایی برات نمایش پیدا میکنه مثل آرمار، پیوند. اگه نشون نداد میری از قسمت برنامه های جانبی گزینه ی پیوند رو نصبش میکنی. بعد باید وبلاگی رو که میخوای پیوند کنی رو نام کاربریشو بیای اونجا کپی کنی و بعد تمام.
خیلی سعی کردم خلاصه بگم اگه مشکل داشتی بپرس

احتمالا باید نصبش کنم چون پیداش نکردم
مرسی بابت راهنمایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد