وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

عاغا بعضیاتون خواننده ثابتین من ازتون خجالت میکشم نمیام وبلاگتون

یکی بیاد این پیوندارو واس من درست کنه 

نظرات 2 + ارسال نظر
Harold Willis پنج‌شنبه 15 شهریور 1403 ساعت 03:49 ق.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

منم ثابت محسوب میشم فکر کنم، ولی خیلی وقت ها نمیتونم کامنت بذارم، چون مثل این میمونه که توی واقعیت طرف مقابلت حرف بزنه و تو فقط بخوای گوش کنی و صدای اون توی گوش هات بپیچه.

حله جانم
حله

رامین دوشنبه 12 شهریور 1403 ساعت 09:35 ب.ظ

این مراحل رو به ترتیب طی کن:
وبلاگ های من/مدیریت یادداشت ها/ منوی مدیریت/ برنامه های جانبی/ نصب پیوندها

#بعد اینکه پیوند ها رو نصب کردی یک گزینه ی جدید تو منوی مدیریت میاد و میتونی بری لینک های پیوند درست کنی

مرسیییی پسر
حالا چون میگن قلب نفرستید واس پسرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد