وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

تا اینجا

+واهاییی وقتی کامنت میذارین خیلی خوشحال میشم  

+اومدم از اینستا بنویسم: آخه چجوری تو کشوری که دنس ممنوعه یا حداقل دنسر بودن معنی نداره شما ورکشاپ هیپ هاپ و کیپاپ میذارین خیلی باحاله ۱۵ تا ۲۲ سالگی ، هر چند اوکیه ها من مشکلی ندارم خیلیم خوشم میاد ولی خب دیگه ، فک کنم جایی مث تهران مشکلی پیش نمیاد 

+ بعضی پستامو پاک کردم کامنتای عجیب غریب میگیرم بعضا 

+نگین چطوری ولی یه نفرو میشناسم که فالگیره، بگو چند تا ماشین دارن؟ ۵ تاخلاصه پول میخوایین بزنین تو کار فال ، خیلیم راحته چهارتا کارت میندازی و تفسیر میکنی فک کنم قبلا  راجع بهش نوشتم ، خیلیم عزت و احترام داره بین مراجعینش 

+امروز دلستر و چیپس خریدم واس سریال جدید، عشق و حال خرج داره بهرحال ، ۱۰ روز طلایی داریم تا مهر بعدش زندگی سگی 

+ به صورت جدی دارم دنبال یه دوست خوب میگردم،   یکیو پیدا کنم با هم بریم بیرون، سینما، کنسرت ، کافه ولی فعلا نمیدونم از کجا جستجو رو شروع کنم

+امروز همسر بعضی دوستان به عنوان مهمان اومده بودن منم یادم نمیومد اینارو کجا دیدم ، هی یه نگاه مینداختم با خودم میگفتم خدایا چقد این آشناس، که یهو یکی شروع کرد به آمار دادن که آره فلانی شوهر مثلا شهلاس، فلانی شوهر زهراس 

که تااااازه دوزاریم افتاد که تو عکسای دو نقره شون تو پروفایل و اینور اونور دیدمشون 

نظرات 4 + ارسال نظر
Hamid سه‌شنبه 20 شهریور 1403 ساعت 10:44 ب.ظ http://hamik.blogsky.com

چه جالب
چند خطی متن های شمارو خوندم و رفتم توی سال های گذشته که وبلاگنویسی مد بود و روزمرگی هارو مینوشتیم و لینک میکردیم وبلاگ هارو به هم.
امیدوارم شاد و سلامت باشید و امیدوارم یه روزی دوباره یجوری وبلاگنویسی مد بشه


اگه خاطرات خوبی براتون زنده شد خوشحالم به این وبلاگ رسیدین و خوندینش
ممنونم شما هم همینطور
بعید میدونم دیگه مد شه با وجود اپ های پر زرق و برقی مث اینستاگرام

سمیرا سه‌شنبه 20 شهریور 1403 ساعت 09:38 ب.ظ

منم پاسخ کامنتمو خوندم خیلی خوشحال شدم مهربون من این ده روز تا میتونی خوش بگذرون ان شاءالله دلستر و چیپس هم نوش جونت عزیزم


حتماااا
قربون شما

بانکدار (دانشجوی زبان سابق) سه‌شنبه 20 شهریور 1403 ساعت 09:32 ب.ظ http://daneshjoyezaban.blog.ir/

امان از خرافات. خوشبحال رمالا و فالگیرا

عههههه خوش اومدی
قدم رو چشم ما گذاشتین

قره بالا سه‌شنبه 20 شهریور 1403 ساعت 06:22 ب.ظ

این کامنت صرفا جهت خوشحال کردن نویسنده بوده و ارزش قانونی دیگری ندارد .

خدا میدونه که لبخند زدم
دلت شاد خواهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد