وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

یک قدم تا کنکور

بنظرتون کسی که خودش دندونپزشکه به سایر رشته ها بگه دره پیت چجور آدمیه؟ اولین چیزی که بنظرم میرسه اینه که مغروره

البته حتی اگه رشته ای دره پیت باشه بنظرم فقط کسی که داره میخونتش باید اظهار نظر کنه یا حداقل کسی که خودش دندونپزشکه نباید اینو بگه چون رشته ی خودش خیلی خوبه و حس غرورش رو القا میکنه به آدم 

حتی اگه راست بگه و بقیه رشته ها واقعا دره پیت باشن

البته تو روم گفت و احتمالا رشته ای که منم دارم میخونم بنظرش دره پیته 

امیدوارم با یکی ازدواج کنی که یه رشته دره پیت خونده 

یعنی عشقت کورت کنه و دره پیت بودن سایر رشته ها رو یادت بره 

رشته بخشی از هویته و مهمه

ولی کسی که همه هویتش رشته شه ترسناکه

نظرات 2 + ارسال نظر
بدون نام چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 02:33 ق.ظ

دندون پزشک جماعت مغروره!
در حالی که سواد کمی نسبت به پزشک داره.
همشون همینن.
بیشترشون نه همشون، دنبال صفا سیتی هستن.
گردن گیرشون هم ضعیفه
و در نهایت: همه رو دوست دارن

آره واقعا خیلیییی مغرورن مخصوصا ایشونی که من باهاش صحبت کردم
در مورد بقیه موارد نظری ندارم راستش چون برخوردی نداشتم ولی به ویژگیاشون میاد

قره بالا سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 11:06 ب.ظ

ببین من چی میکشم که با یکی دارم زندگی میکنم که حتی دندونپزشکا رو هم به عنوان دکتر قبول نداره

اینا هم مغرورن، هم خودشیفته


چرا اخهه ...خیلی کنجکاوم بدونم تو همه دنیا این جوریه یا تو این موردم جبر جغرافیا خِرِ مارو چسبیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد