وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

low battery

واقعا خسته م

دارم از خستگی میترکم 

این یه ماه خیلی فشرده کار کردم اصلا کاری به نتیجه ندارم من این یه ماه جر خوردم تا تونستم به یه حد کافی از مرور برسم 

چقد دوس دارم فردا نرم دانشگاه ولی سایتو بستن که نبینیم چند تا غیبت داریم مجبور شیم بریم

شاید بپرسید خب خودت نمیدونی چند بار غایب شدی؟ باید بگم نه یه سری ر وزا که کلاسا تق و لق بوده بعضی اساتید با اینکه هیشکی نرفته سر کلاس غیبت گذاشتن، یعضیام نذاشتن ، بعضیا تو سامانه ثبت کردن بعضیا نکردن

خلاصه حساب کتاب یوخ

دیگه باید با مشاورم مجدد شروع کنم و تا آخر راهو همراهم باشه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد