وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

من از آن روز که در بند توام آزادم

آیا میدانستید نوزادی که رو تخت میخوابه و بزرگ میشه  با نوزادی که تو گهواره ( از این لحاظ که متحرکه و واس خوابوندن  بچه گهواره رو تکون میدن) میخوابه و بزرگ میشه فرق داره؟ 

از چه لحاظ؟ از لحاظ یادگرفتن ریاضی

بعد اون روز داشتم به این فک میکردم چرا عمده پسرا هستن که ریاضی و رانندگی شون بهتره؟ شاید دلیلش همینه 

که تحرک بالایی دارن 

چون از زوایای مختلف یه چیزو میبینن 

چقد ساده س؟ ولی خیلی مهمه

 همین باعث اختلال یادگیری تو ریاضی میشه و اصلا بخوای درمانو شروع کنی باید همین تمرینای ساده رو انجام بدی 

این مفید ترین چیزی بوده که من طی این چند سال یاد گرفتم گفتم به شما هم بگم 

اگه بچه دارین که حواستون باشه ، حیفه که بخوای وقتی بزرگ شد برگردی و اینارو تصحیح کنی 

تحرک مهمه، بچه ها باید بالا پایین بپرن، یه جا و یه تصویر رو از زوایای مختلف ببینن، با خمیر و گل بازی کنن با انگشتاشون کار کنن 

بازی کنن، زمین بخورن، بلند شن 

از درس چه خبر؟ اممممم...بیاین راجع بهش حرف نزنیم 

سعی میکنم بهترش کنم 

خودم ، تنها ، باید ادامه بدم تکیه گاهم فقط خداست 

خدایا قربونت برم کمکم کن

نظرات 1 + ارسال نظر
فروردینی چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 08:28 ب.ظ

چه جالب! واقعا خیلی برام جالب بود!!! توی ذهنم حتما می مونه! بچه هام بزرگن اما بهشون منتقل می کنم این دانش قشنگ رو
خدا یار و یاورت باشه فکر می کنم وقت دعا تو یادم بمونی
شما هم برام دعا کن

خوشحالم براتون جالب بود، امیدوارم بچه هاتون همیشه موفق باشن و البته واس بچه هاشون حواسشون به این چیزا باشه که تو تحصیل چالشی براشون پیش نیاد تو این زمینه
مرسیییییی واقعااااا ممنون از ته قلبم تشکر میکنم چشم منم برای شما دعا میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد