وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

ره پنهان بنُماید که کس آن راه نداند

خب یه مرور کوچولو هم انجام بدم میخوابم اما قبلش رفتم و طبق معمول تلگرامو چک کردم و دو تام توییت مرتبط با کنکور دیدم هر دو تاشم عکس مداد و پاک کن و... بود جدی سوالم اینه مگه شما در طول سال آزمون نمیدین؟ اگه میدین مگه مداد و پاک کن نمیخرین؟ اگه میخرین چرا دوباره میرین نوشو میخرین؟ حالا مدادو میگیم تموم شد پاک کن چی؟ گمونم واس اینکه عکسی که میگیرین و پست میکنین خوشگل باشه میرین مداد و پاک کن نو میخرین! خوشا به حالتون با دغدغه های صورتی و گوگولی مگولی تون

این هفته هم گذشت و تمام شد مثل باقی روزهای عمر 

اابته دوشنبه مجبور شدم دو ساعتی برم دانشگاه چون استاد گزارش میخواست و چون دوستان خیلی خوبی دارم کسی حاضر نبود واس منم گزارش بنویسه لذا با خودم گفتم لعنت بر شیطون پاشو برو منت این همکلاسیاتو نکش رفتم ولی زود برگشتم

در هر حال من با وجود این شرایط تصمیم گرفتم شروع کنم پس نباید بخاطرش غر بزنم هر چند به قول استادمون میگف سه تا تیر داریم که یکیش فردا پس فردا باید پرتاب بشه دو تای دیگه امتحان نهایی و تیر ماه

راس میگه دیگه ، همین موضوع باعث میشه من کمی آرامش خاطر داشته باشم اصلا واس همین به آب و آتیش زدم که حداقل یه ذره م شده آمادگی داشته باشم 

+ تو توییتا یه  عکسم از محلی که تو داری زندگی و خدمت میکنی دیدم، امیدوارم حالت خوب باشه زیبا 

هر وقت بهت فکر میکنم یه جایی با یه نشونه ای سر و کله ت پیدا میشه 

البته شایدم من اینجوری برداشت میکنم ولی بهرحال اینکه آرزو کنم خوب باشی که بد نیست 

همین دیگه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد