وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

اندکی پس از کنکور

خب وقت افتابی شدن تو میادینه

کی بعد کنکور برگشته پاور ارائه فردا رو درست کنه؟

کی به همکلاسیش لتماس کرده جای اونم ارائه بده؟

کی گزارش بازدید دوشنبه رو تو ۳  صفحه ریزه میزه جا داده که فقط صفر نگیره؟

آفرین، من

کی یه کلمه م واس کارنما و کارورزی تایپ نکرده؟ آفرین اینم من

خب باید بگم سوالای کنکور بنظر من در سطح خیلی خوبی بودن ، یعنی خیلی سخت نداشتیم ایده جدید کم داشتیم البته تو بعضی دروس وقت گیر زیاد داشتیم امان از مدیریت سر جلسه

و مثل همیشه لعنت به ریاضی که سخت و آسونش واس من سخته بدون استثنا 

باید واس تیر یه فکری واس ریاضیم بکنم اینجوری نمیشه 

احتمالا ثبت نام امتحانا از فردا شروع میشه 

دلم میخواد یه نفر بود حاضر بودم یه تومن بدم بهش فقط این گزارشای آشغالو واس من بنویسه 

بودا خود خرم طمع کردم گفتم ۵۰۰ زیاده الان با یه تومنم راضی ام 

طمعم واقعا واس آزمون دادن زیاد شده خیلی باید تمرین کنم این آخرین فرصت منه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد