وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای همه :)

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

رینگ تلاش

منو در حالی تصور کنین که تو رینگ مبارزه انقد کتک خوردم که تمام بدنم کبوده و همه سر و صورتم خونیه اما نگاهم به تایمیه که نباید بذارم بگذره و باید مبارزه کنم چون اگه مبارزه نکنم می میرم 

نمیخواستم صبح برم آزمون چون بخاطر دانشگاه کوفتی مرور نکرده بودم ولی رفتم و الان دقیقا همون قد خسته و داغون و در حال مردنم که بالا توصیف کردم 

آخرین راند مبارزه همین یه هفته س و دیگه تمام

باید جون کند 

دانشگام نمیرم اه لعنت بهش که نه خوشحالم میکنه نه میذاره واس خوشحال شدن تلاش کنم 

ولی دیگه این هفته عمرم برم دانشگاه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد