وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

الدنگ های دانشگاه

شنبه امتحان م

یکشنبه ع

دوشنبه ف

سه شنبه ش

چهارشنبه سرود (رکب خوردم اینجا وگرنه پامو نمیذاشتم دانشگاه)

پنجشنبه هم د 

این هفته ۵ تا امتحان دادم + رکبی که بابت سرود خوردم 

به من گفتن استاد گفته زودتر بخونین و فیلم بگیرین بفرستین دیروز قبل ضبط فهمیدم که همش بخاطر یکی از دانشجوهاس که تشریف میبرن مسافرت و بخاطر ایشون این همه وقت من گرفته شد و فیلمم بخاطر ایشون گرفته شد و ما باید زنده اجرا کنیم

شیطونه میگه شنبه نرم دانشگاه 

بابا چقددددد کثافتینننن 

امیدوارم مسافرتتو سالم بری برگردی ولی کوفت و زهرمارت بشه که  فشار این هفته رو واس من مضاعف کردی 

واقعا به سرم زده شنبه رو بپیچونم حتی اگه این درسو بیفتم ولی خب اینجوری به خودمم ضرر زدم ولی دلم خنک میشه عوضش 

دختره ی الدنگ عوضی 

امتحانمم خیلی مزخرف بود 

حالا جوابا بیاد فقط یه سوالو چک میکنم ببینم چقد بارم داشت 

راستی گفتم بابت  ۰.۲۵ های های گریه کردم ؟ آره های های گریه کردم 

چند سالمه؟ ۲۶ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد