وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

نکست استیشن

چون نرفتم عقد دخترخاله ، خاله م قهر کرده

بابا آخه چجوری میتونستم برم جت شخصی ندارم که ده دقیقه ای برم و بیام 

حالا دیگه بعدا آشتی میکنه یا نه نمیدونم ولی واقعا نمیشد برم 

امیدوارم برداشتش این نباشه که بخاطر اینکه اون شوهر کرد من هنوز مجردم حسودیم شد و نرفتم چون واقعا اینجوری نبود 

گفتم عروسی جبران میکنم دیگه 

واقعنم اینکارو میکنم حتی اگه دعوت نشم میرم 

از همین امروز باید شروع کنم واس بعدی 

یه خودکارم امانت گرفتم صاحبشو پیدا نکردم بعد امتحان 

امیدوارم امتحان بعدی ببینمش خودکارشو بدم بهش، من به شخصه خیلی بدم میاد کسی خودکارمو پس نده اصلا همین موضوع باعث شده خیلی وقتا خودکار امانت ندم واس همین خیلی برام مهمه ببینمش بنده خدارو دستش درد نکنه به دادم رسید 

شنبه هم میرم دانشگاه چون من لجباز نیستم با اینکه واقعا اذیت شدم ولی دیگه چاره ای نیست 

راستی بعد از مدت ها یکی رو دیدم که حس کردم ازش خوشم اومد :)))

البته الان اصلا اینجوری نیس که به احساس خودم اعتماد کنم صرفا فقط خوشحالم که از یه نفر خوشم اومد و فهمیدم این احساس هنوز زنده ست و نمرده پس میتونم امیدوار باشم بازم به کسی علاقمند شم 

نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 ساعت 06:10 ب.ظ https://travisbickle4.blogsky.com/

خیره ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد