وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

انیمه های چرت

کرم درونم نمیذاره بدون فیلم دیدن به زندگی ادامه بدم لذا رفتم سایت یه چیز به درد بخور دانلود کنم ببینم 

پیدا نکردم هر چی خوبه دیدم  گفتم آغا بذار یه چیز جدید دانلود کنم که خیلی طرفدار داره شاید خوب بود 

انیمه دانلود کردم چشمتون روز بد نبینه چقد مزخرف بود وایییی

امتیازش چند بود؟ ۷.۶ بابا به چی امتیاز دادن

چقد زبان ژاپنی چرته واقعا 

کره ای خیلی قابل تحمل تره 

من نمیدونستم تو آسیا هم از این چیزای با تبلیغ هموسکشوال درست میکنن 

اتفاقا موضوع انیمه هم همین بود 

حتما امتیازشم بخاطر همین بود 

نمیدونم... امشب اگه بتونم تا نصف کتابو اونجور که دلم میخواد مرور کنم خیلی خوب میشه فردام نصف بعدیش 

بعدم یه کار دیگه میکنم

البته دقیقا نمیدونم چه غلطی باید بکنم که به هر سه قسمت کار برسم 

باز یه هفته طوفانی در پیش خواهیم داشت از اونا که ۵ تا امتحان همزمانه

بنظرم به امتحانا برسم بعد از امتحانا هم اونورو میخونم

امشب یه برآوردمیکنم ببینم حجم کار چقدره 

همین دیگه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد