وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

امتحانی که نمره ش اومد میام اینجا پی نوشت میکنم نمره رو

یعنی اگه یه بار دیگه من بخوام کنکور بدم 

غللللطططططط میکنمممم با هفت جد و آبادم 

واقعا روانیم کرده 

الان یه سوال امتحان یادم افتاد رفتم دیدم 

اصلا جواب خودم یادم نیستبعلاوه بیشتر از اینکه مطمئن باشم درست نوشتم حس میکنم غلط نوشتم 

اعصابمو خرد کرد 

بخدا دیگه کنکور نمیدم این آخرین باره  حتی اگه نشه اون چیزی که میخوام 

فقط میخوام این مدتی که مونده رو مثل آدم و درست و حسابی بخونم بعدا نگم آخریا شل کردم فقطططط همین

نتیجه به کتفم دارم می میرم نتیجه چه کوفتیه آخه 

اعصاب واسم نمونده 

یه ماه

فقط این یه ماهو تحمل کن ویردوی عزیز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد