وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

متوالی

 آخه من نمیدونم ارزش کادویی که خودت دهن باز کنی بگی بخر چیه؟

اون دخترخاله م که عقد کرده چند وقت پیش 

الان هی مامانش زنگ میزنه میگه باید فلان چیزو واس دخترم بخرین

خاکبرسرت کنن گشنه 

آخه کم پول داری؟ بعد به مایی که تا خرخره تو قرضیم میگی کوفت بخرین 

من از روابط فامیلی بیزارم 

از روابط دوستانه هم بیزارم 

چون هیچ خیری از تو هیچکدومش هیچوقت به من نرسید 

بابا مومن خیر نمیخوایم شر نرسون

خلاصه که همچین فک فامیلی داریم 

من نمیدونم من که صفر قشنگمو گرفتم دیگه گواهی پزشک واس چیه؟

واس ترم بعده؟ من ترم آخرم واحد مونده م ندارم جز این استاد گردن شکسته ای که برام درست کرد 

حوصله درس خوندن واس امتحان فردارم ندارم ولی مجبورم 

تازه بد ماجرا میدونی کجاست؟ که یه امتحان دیگه م با همین شرایط دارم 

یعنی اینجوری پیش بره یه صفر دیگه م میگیرم 

خدایا بهم رحم کن ، و خواهش میکنم بهم کمک کن دووم بیارم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد