وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

نمیدونم ها

فیلم یا سریال به درد بخوری پیدا نکردم 

روز مزخرفی بود که با اومدن کلید سؤالات به روز مزخرف تری مبدل شد 

باز از اون سؤالات اختلافی هیچ و پوچ احمقانه که عمدا گذاشتن ما بدبختا غلط بزنیم 

من که کلا اهل کلید چک کردن نیستن همینم از تو کامنت های یه پست تو تلگرام فهمیدم 

نمره اون امتحانم هنوز نیومده 

درخواست معرفی به استادم هنوز تایید نشده 

و همچنان معلقم 

مثل برزخه نمیدونی کدوم وری 

حوصله م سر میره از جزایر اینستاگرام میرم سواحل یوتیوب و از اونجا جنگل های تلگرام 

و این چرخه همش تکرار میشه 

البته اینستاگرامو حذف کردم دیگه داشت میرفت رو اعصابم 

حقیقتش به این فکر میکنم که اگه قبول نشم چیکار باید بکنم؟ 

باز باید در یک جنگ تن به تن با خیالم بجنگم و به دنیای واقعی بیام 

و این حقیقتو به خودم یادآوری کنم که

دارلینگ، از پسش برنیومدی باز، ولش کن

نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل چهارشنبه 27 تیر 1403 ساعت 07:07 ب.ظ https://travisbickle4.blogsky.com/

ایشالا قبول میشی،این قدر ناراحت نباش

ان شاء الله
ممنون از آرزوی خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد