وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

خرید

دیروز رفتیم بالاشهر که نگاهی به مغازه ها و لباسا بندازیم 


تو شهر شما هم همه پت شاپ ها و کلینیک های دامپزشکی بالاشهرن؟ 


یا بیشتر مدارس غیرانتفاعی 


تو شهر ما اینجوریه 


البته کاملا هم قابل درکه چرا اینجوریه 


مثلا تو یه محله ای که نصف والدین بچه ها تو زندانن پت شاپ دیگه چه کوفتیه 


خلاصه لباسارو دیدیم و منم یه مانتو خریدم 


معمولا طبق مد پیش نمیرم چون بخوامم نمیتونم 


فک میکنم دلیلشم واضحه پولشو ندارم ( شاید از اینور اونور بزنم بشه ولی دلیل و انگیزه کافی واسش ندارم)


واس همین معمولا چیزهایی میخرم که همیشه بتونم استفاده کنم وبیشتر ملاک اینه که به خودم خیلی بیاد لباس  


و امروزم میرم یه جای دیگه ببینم چیز به درد بخوری پیدا میکنم یا نه 


بنظرم زن بودن خیلی سخته، همیشه دلم خواسته اینو بلند داد بزنم 


واقعا زن بودن خیلی سخته، اینکه یه زن حتما باید به خودش برسه ، حتما وزنش مناسب باشه، حتما توپر باشه، حتما اون جاهاییش که باید توپرباشن توپر باشن، حتما همیشه بدنش و صورتش شیو شده باشه بهش نگن سیبیلو، حتما ابروهاش همیشه اصلاح شده باشه، حتما میکاپ داشته باشه 


تااااا زن باشه 


وگرنه که مرد بودنم سخته ولی فک نکنم از این لحاظ ها زندگی واس مردا سخت باشه 


خلاصه زندگی واس زنی که حوصله نداره زن باشه خیلی سخته 


همچنان همه چی همونجوریه و در هاله ای از ابهام به سر می‌بریم 


راستی نمیدونم یادتونه یا نه ، یه چی در مورد wind tower و  wind power  نوشته بودم 


گمونم نمره شو دادن چون پاسخنامه غلط بود 


نمیدونم کدوم امتحان بود گفتم اعلام شه نمرات میام اینجا نمره شو میگم الان میرم چک میکنم واس پست بعدی می‌نویسمش 


نظرات 1 + ارسال نظر
1244 جمعه 5 مرداد 1403 ساعت 06:18 ب.ظ

"خلاصه زندگی واس زنی که حوصله نداره زن باشه خیلی سخته"
این قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد