وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

چرت و پرت

اصولا با فیلمای علمی_ تخیلی حال نمیکنم ولی استثنائا divergentو دیدم و بسی پسندیدم 

واس همین دو و سه شم میخوام بعدازظهر ببینم البته اگه بشه 

چون ممکنه برم بیرون 

نمیدونم چرا دارم اینارو اینجا مینویسم ولی حس میکنم باید به یکی بگم 

سریال چینی رم ادامه دادم و دووم نیاوردم هر روز یه قسمت ببینم 

همینجوری دومینووار یکی پس از دیگری دیدمش 

خیلی سریال ملویی بود، چالش که اصلا نداشت ولی سرشار از احساس بود 

یه چیزی که هس که لباساشون خیلییییی قشنگه 

خیلیی پارچه هاشون خوبه و چقد قشنگ دوخته شدن 

احتمالا برم رو یه سریال دیگه 

دارم می‌گردم ببینم کدوم ریتینگش بالاست 

یکیو پیدا کردم قسمت اولشم دیدم به دلم نچسبید 

اون امتحانی که میگفتم هم خراب کردم گمونم واقعا خراب کردم 

چون انتظار نداشتم کمااینکه هنوزم جوابی که نوشتم یادم نمیاد 

آره نمره ش شد ۱۸.۵ 

الان شاید بخندین بگین برو بابا مگه ۱۸.۵ کمه 

متاسفانه دوستان داریم راجع به نمره واس کنکور حرف می‌زنیم و دانشگاه نیس 

نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل چهارشنبه 3 مرداد 1403 ساعت 05:53 ب.ظ https://travisbickle4.blogsky.com/

فیلم اکشن قشنگی هست

بله موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد