وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

کوفتی به نام ۱۸

شبش دو سه دفعه از خواب  بیدار شدم 

کابوس می دیدم که از امتحان جا موندم 

بیدار میشدم چک میکردم ببینم آلارم گوشی اوکی باشه که خواب نمونم

صبح بیدار شدم و اسنپ گرفتم و رفتم مدرسه 

استرس داشتم که از امتحان بعدش جا بمونم 

رفتیم طبقه سوم 

سالن اجتماعات طبقه سوم که واقعا بزرگ بود، پر بود از دانش آموز 

کولرم روشن بود ولی اصلا جوابگوی فضا نبود

خلاصه جامو پیدا کردم و نشستم .استرس داشتم که دیر ورقه هارو بدن 

سابقه اینکه رمز اشتباه بیاد و دادن ورقه ها طول بکشه هم وجود داشت 

خداروشکر رمز زود اومد و خوشبختانه پرینترم تو همه طبقات بود 

سریع ورقه هارو چاپ کردن 

اولی رو چاپ کردن و پخش شد 

همینجوری متناوب چاپ می شد و میومد 

مام داشتیم جواب می‌دادیم 

من یه چشمم به ساعت بود که نگذره از وقتی که باید تحویل بدم و برم 

نوشتم هر ۴ یا ۵ برگه رو و یه دورم خوندم 

چند تا سوال واقعا سخت بود 

ولی بچه ها میگفتن راحت بوده 

۸.۲۵ دقیقه بود که تحویل دادم و سوار اسنپی شدم که مامانم از قبل گرفته بود تا معطل نشم 

رفتم دانشگاه و سر ساعت ۹ رسیدم دانشگاه 

منتظر بودم برگه ها رو تحویل بدن که دیدم گفتن امتحان یه ربع دیرتر برگذار میشه

یعنی کارد میزدی خونم در نمیومد 

هر چقد فحش بلد بودم دادم 

ورقه هارو بعد از یه ربع دادن ‌و اون امتحانم دادم 

برگشتم خونه 

سوالایی که شک داشتمو چک کردم 

همش درست بود 

یه ۰.۲۵ غلط داشتم 

الان امروز نمره ش اومد و گس وات؟

۱۸ شدم 

خیلی حالمو گرفت 

اعتراضم نمیشه داد چون درس دوازدهم نیس ، واس یازدهمه و گزینه اعتراض نداره واس من 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد