وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

Mess

امروز پشت هم بد آوردم

و احمق جواب نداد امروز چک کردم دیدم یه هفته س آنلاین نشده 

استادم که از مرحله پرته 

نمره م تو سایت ننشته 

گزینه تایید تو سایت واس من فعال نشده

پشتیبانی امروز و فردا تعطیله یعنی تا دو روز دیگه همینجوری علافیم 

همینجوری نشستم دارم به گلدونا نگاه میکنم که وقتی باد می وزه برگ های کوچولوی بعضی گلدونا یه تکون ریزی میخوره 

عین تراپی می مونه 

مثل نگاه کردن به دریا (هنوز دریا نرفتم)

به دو نفر راجع به رشته ها پیام دادم 

هیچکدوم هنوز جواب ندادن 

و همینجوری چرت و پرت علافم 

این سایت کوفتی از اول فقط عذاب بوده

اون از کارت ورود به جلسه 

اون از نمرات

این از تایید نمرات 

اح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد