وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

Whhyyyyy!!!!

جونم بالا اومد تا تایید کردم 

دو بار رفتم اداره و کلی پول اسنپ دادم

خدا لعنتشون کنه با این سایت 

خب  دلم میخواد با یه نفر دوست شم 

ولی پسره :/ 

نمیدونم چرا دختر این فازی پیدا نمیکنم 

از دوست اجتماعی و این مزخرفاتم خوشم نمیاد راستش 

بنظرم اگه فقط مجازی باشه با توجه به اینکه از هم دوریم مشکلی پیش نمیاد نه؟ 

البته اگه دوست دختر داشته باشه بد میشه 

کاش می‌فهمیدم تو رابطه س یا نه 

چجوری بفهمم آخه؟ :| جز اینکه مستقیم بپرسم 

پس کلا بیخیال شم بهتره نه؟ 

پس من دوست از کجا پیدا کنم 

چرا پسره آخه  ای خدا 

بعدا نوشت: خب چون اصلا دلم نمیخواد گذشته تکرار شه پس هیچ کاری نمیکنم و سعی میکنم فک کنم اصلا نمیخواستم همچین اتفاقی بیفته و تا حد امکان، تا جایی که میتونم 

 فاصله میگیرم 

نظرات 1 + ارسال نظر
BlueMahya یکشنبه 14 مرداد 1403 ساعت 10:02 ب.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

می توانیم دوست شویم.

البته :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد