وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

۱۱.۱۱

دوس داشتم بودی باهات حرف میزدم 

ولی تو متعلق به من نیستی، هنوزم مطمئن نیستم ازدواج کرده باشی یا نه، لعنتی حداقل یه جوری نشون بده اگه متاهلی 

چه میدونم قلب بذار، حلقه بذار تو بیوت یه کاری بکن که من بفهمم 

بذار بدونم میتونم گاهی بهت فکر کنم یا نه 

فک میکنم اگه متاهل باشی اصلا درست نیس بهت فکر کنم 

هیچوقت با پیج فیکم نیومدم سمتت 

نمیخوام چیزی که نمیخوای من بدونمو بدونم 

راستشو بخوای بهت فکر نمیکنما 

فقط وقتایی مثل امشب دوس دارم بودی تا بهت میگفتم 

تا از روزایی که گذشت برات بگم

ولی نیستی 

اینجور وقتا فقط دوس داشتم تو  باشی تا بهش بگم 

جز تو هیچکس دیگه نیست 

حس میکنم فقط تو میتونستی بفهمی من چی دارم میگم 

خیلی دوس داشتم بودی 

دلم واقعا واست تنگ میشه وقتایی که خیلی خوشحال یا خیلی ناراحتم 

اینجور وقتا فقط تو بهم نزدیکی 

اینهمه انرژی ای که به سمتت سرازیر میشه تاثیری ام داره؟ یاد من میفتی؟

روح من غیر از تو پیش هیچ کس دیگه ای عریان نیس 

نمیدونم چجوری بگم تا بفهمی 

البته اگه قرار بود بفهمی که الان اوضاع این نبود 

بهرحال خواستم بدونی امشب دوس داشتم بودی 

خودت میدونی چرا 

نظرات 1 + ارسال نظر
غ ـ ـز ل سه‌شنبه 16 مرداد 1403 ساعت 02:13 ق.ظ https://life-time.blogsky.com/


چه غم انگیز

آره خیلی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد