وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

این روزا

انقد فکرمو درگیر کرده که نه میتونم زبان بخونم، نه به کارام برسم 

دارم اذیت میشم دیگه

از این کاناله لفت دادم، چون دیگه داشت میرفت رو اعصابم 

بچه هاش خیلی استرسی ان به منم منتقل میکنن 

اینم مغز منو مختل میکنه 

امروز سه تا درس نخونده دارم 

از یکی از دوستانی که کارمند بانکن پرسیدم چجوری از یه رشته دیگه به بانک رسیدین جواب ندادن 

فک میکنم ایشونم پارتی داشتن 

نمیدونم چرا؟ مطمئنم منم اگه پارتی داشتم دلم میخواست کارمند بانک باشم ولی نمیدونم چرا وقتی میبینم یکی دیگه از این امتیاز استفاده کرده بدم میاد

هم از اون بدم میاد هم خودم هم جایی که به دنیا اومدم 

یه خاورمیانه ای بدون پارتی 

البته این قضیه پارتی و در کنارش سهمیه هم همینطوره 

تو دانشگاهم حالم از این سهمیه ایا به هم می‌خورد 

امیدوارم فردا ریختشو نبینم 

حالا از شانس من اولین نفری که فردا میبینمش خود بیخودشه

نظرات 1 + ارسال نظر
Harold Willis چهارشنبه 24 مرداد 1403 ساعت 11:19 ب.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

I can help you with language part if it is English

مرسیییی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد