وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

مدرسه

امروز یه چیزی شنیدم که یادم افتاد مطلبی رو اینجا بنویسم 

بنظرم واس پدرومادرا خیلی مهمه که بدونن 

من یه خونه درب و داغون تو  یه محله خوبو به یه خونه تروتمیز تو یه محله چرت  و پرت ترجیح میدم 

محله خوب از نظر من محله قشر متوسط جامعه س حتی اگه پولدار باشی میتونی جاهای دیگه این پولو سیو کنی 

من کارورزی اخیر یه مدرسه میرفتم که تو محله اوکیی بود تقریبا ولی بسیار با فرهنگ پایین 

حالا بگیم ار هر لحاظ ضعیف 

باورتون نمیشه بچه سوم ابتدایی تو حیاط پوزیشن های روابط زناشویی رو به هم نشون میدادن 

حالا میگیم به ذات آدمم بستگی داره ولی آخه تو همچین مدرسه ای بد، بدتر میشه خوب هم بد میشه 

حواستون باشه بچه رو کجا میفرستین 

تو محله خیلی خفنم رفتم 

یه جوری که اواخر سال جشن خودکار و فلان و ...از این چیزا برقرار بود

یا مثلا اولیا که میومدن مدرسه مث فشن شو 

همه خوشتیپ 

ولی بازم بی فرهنگ 

هر چی فحش رکیک بود این بچه ها بلد بودن 

نمیگم همه ولی خب میشه گفت ۵۰ درصد بچه ها که مشکلاتی مثل جدایی پدرومادر داشتن این شکلی بودن 

ولی یه مدرسه متوسط که رفتم اوکی تر بود از هر لحاظ 

نمیشه که بچه رو زندونی کرد ولی همیشه میانه  بهترین قسمته 

خوب و بد داره خوب و بدشم طیفش متوسطه 

و در نهایت تربیت پدرومادر حرف اولو میزنه 

هر دوی طیف های خیلی مرفه و ضعیف متاسفانه خوب عمل نمی‌کنن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد