وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

I stay up all night

با یکی از صمیمی ترین دوستام میتونم بگم کات کردم 

وقتی خیلی صمیمی بودیم خیلی با هم حرف می زدیم 

ارتباطاتمونم بررسی میکردیم 

البته نه اینکه اسکرین چت با یه پسرو مثلا واس هم بفرستیم بگیم چی بکیم 

البته اون اینکارو می‌کرد 

ولی من هیچوقت نتونستم انقد نزدیک بشم و اعتماد کنم 

حتی به صمیمی ترین دوستام .خلاصه 

من بیشتر بعد روان شناسی قضیه رو تحلیل میکردم هن واس خودم هم اون 

مثلا از تریکایی که به هم یاد داده بودیم این بود که وقتی از یکی خوشت نمیاد یا به هردلیلی نمیخوای باهاش ادامه بدی یا حرف بزنی 

سرد و بی روح جوابشو بده نه اینکه بلاکش کنی یا دو ساعت توضیح بدی اره به این دلایل نمیخوامت 

سرد و بی روح بودن کار خودشو میکنه 

خودش دور میشه 

محو میشه 

حالا امروز بعد مدتها رفتم دایرکت اینستامو دیدم 

دیدم که چقد پیش تغییر کرده قبلا صفر تا فالور الان بالای ۲۰۰ تا 

عکس خودشو گذاشته 

ناخودآگاه بدون اینکه به چیزی فک کنم بهش پیام دادم گفت سلام و فلان 

فقط گف سلام ممنون

نگف ت چطوری؟

هنوزم این حقه جواب میده 

دلم واس اون شخصم تنگ شده 

آخرین باری که بهش پیام دادم جواب داد و تازه از خودمم پرسید 

ولی دیگه ادامه نداد یا اینکه بعدش پیام بده 

حالا دارم فک میکنم میتونست چیزی راجع به من نپرسه 

ولی پرسید 

دستش درد نکنه واقعا 

خاکبرسرم که هنوزم همه چیزو یادمه 

بابا وا بده 

نظرات 1 + ارسال نظر
Harold Willis چهارشنبه 24 مرداد 1403 ساعت 11:19 ب.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

حالا من یکدفعه قطع ارتباط میکنم، بلاک ناگهانی.

اینم خوبه ولی براق بعضی افراد جواب نمیده که کلا بیخیال شن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد