وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

چاق یا لاغر

شاید براتون سؤال باشه که کجا دارم مینویسم

صف نونوایی 

آره بابا زندگیم معمولی تر از این حرفاس

حالا خواستم در مورد چیزی که اخیرا زیاد میبینم بنویسم 

خیلیییی آدم هست که درگیر رژیم و کاهش وزنه 

رژیم خدایی خرجش بالاس 

باشگاهم همت می طلبه 

همه درگیر کاهش وزنن من یه دوره ای انقددد لاغر بودم که حد نداشت 

همون موقعی که گفتم خیلی ناراحت بودم از هر لحاظ و فشار کنکور و...

وزن طبیعیم تدریجی کم شد و دیگه بالا نرفت 

امکان نداشت جایی برم یه آدم جدیدی منو ببینه نگه چرا انقد لاغری 

بیمارستان

اتوبوس

دندونپزشکی

دانشگاه

خیابون

مهمونی

چه میدونم هممههه جا 

واس همین من اصلا دوس نداشتم در میادین ظاهر بشم 

هر راهی وجود داشت امتحان کردم ولی چون حتی یک گرمم تأثیر نداشت ول میکردم بعد از یه هفته 

باشگاه، رژیم، تجویزای سنتی دوشاب، عسل چه میدونم هر چی که فک کنی 

ولی هیچوقت جرئت نکردم از قرصا و پودرهای چاقی استفاده کنم با اینکه از لحاظ روانی خیلی خیلی بینهایت تحت فشار بودم 

ادامه شو بعدا مینویسم دوس ندارم زیاد تایپ کنم وقتی دارم بوی نون حس میکنم 

چه بوی خوبی داره نون تازه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد