وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

این روزا

الان احتیاج دارم به یه نفر 

که تو چشام زل بزنه 

و با حسی آمیخته با تعجب، ترس و یه مقداری تهدید 

بگه

تو شک کردی؟

منم نگاهمو ازش بدزدم و بهش جواب ندم 

ولی تو دلم بگم آره 

چون خودمم از این آره میترسم

چطور ممکنه یه نفر یه چیزیو ۸ سال بخواد 

بعد یهو نخواد 

پس دوباره به چشماش نگاه کنم و بگم 

نمیدونم 

بعد اون بگه

پس شک کردی و نگاهشو بدزده و ازم دور شه 

بعد من بیفتم دنبالش 

دستشو بگیرم 

نذارم بره 

نذارم بره تا باور نکنه من شک کردم 

بهش بگم 

نه شک نکردم

فقط گیج شدم 

ولی اینا همش تو ذهنم بوده و صدای بسته شدن در منو از این فکر دربیاره 

بعد با خودم بگم 

آره شک کردم

مطمئن نیستم چی درسته

چیکار باید بکنم

و این داره دیوونه م میکنه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد