وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

بابای قصه

لطفا اگر بابا شدین 

یک بابای حامی باشین 

حامی بودن بابا ها فقط پول دادن نیستا 

امکانات رفاهی و مالی فراهم کردن معلومه که فوق العاده س 

اگه همینکارم بکنین من ازتون راضی ام 

ولی اگه بابایی شدین که نتونست امکانات فراهم کنه 

که مثلا فرشای خونتون مال بیست و شش سال پیش بود 

اگه بچه ها خجالت میکشن دوستاشون بیان خونشون 

و کلا خونتون امکانات زیاد نداشت 

مسافرت اصلا  نمیتونستین برین 

واس بچه ها نتونستین لباس مناسب بگیرین و همه عروسیارو پیچوندین 

خورد و خوراکتون خیلی معمولی بود 

مهمونی نمیرفتین که مهمون نیاد 

اشکال نداره 

بچه ها میتونن تحمل کنن اگه مادرشون تحمل کنه 

بچه ها از دیدن اشک مادرشون میترسن میتونن بخاطر اینکه اشکای مامانشونو نبینن چیزی نگن

ولی لااقل بابایی نباشین که همش به بچه ها بگین نمیتونی 

نگین از پس هیچکاری برنمیای 

نگین تو درس بخونی نخونی مهم نیس 

نگین وظیفه ی من فقط این بوده تا ۱۸ سالگی بزرگتون کنم 

نگین برو خودتو از پشت بوم بنداز پایین 

نگین بچه های من بی عرضه ن 

بچه ها م انسانن

زندگی خودشونو با بقیه مقایسه میکنن 

غصه میخورن 

تلاش میکنن 

حداقل دل بچه هارو نشکنین 

اینجور باباها مخصوصا واس پسرا خیلی خطرناکن

چون پولی که خرج نکردن (بعضیا دارن و خرج نمیکنن عوضش واس مصارف شخصی خرجش میکنن و همش به باد میره)

باید واس گندایی که پسراشون میزنن خرج میکنن 

و این میشه عقب رفت

یک عقب رفت دائمی 

نظرات 1 + ارسال نظر
A.p دوشنبه 29 مرداد 1403 ساعت 12:53 ب.ظ

خیلی خوب نوشتی البته خدا رو شکر پدرهای الان با فکر بچه دار میشن مگر اونهایی که در طی تاریخ رشد نکردند و نمیدونن که ما درقبال مهمونی که دعوت میکنیم هم مسئولیم دیگه چه برسه به انسانی که به دنیا میاریم .

دقیقا
خداروشکر الان بهتره ولی بازم جا داره واس بهتر شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد