وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

بی خوابی

یعنی دوران کنکورم خوابم بهم نریخته بود 

نمیدونم چم شده

انقد نخوابیدم زیر چشام گود افتاده 

خسته شدم از بس دنبال سرگرمی گشتم ودف واقعا 

میخوام برم پیکی بلایندرزو واس بار سوم ببینم 

دوستام همه عقد و عروسی و تولد یک سالگی بچه شونه 

منو ببین تو روقرآن 

یعنی مغزم انقد پر شده از داده های مربوط به درس

حالم به هم میخوره از روند انتخاب رشته 

اصلااا حوصله خوندن دفترچه رو ندارم لذا باید یکیو پیدا کنم جای من بخونه 

قیمت گرفتم یک و دویست 

حالا بین دو تا مشاور گیر کردم که کدومو انتخاب کنم 

نظرم بیشتر به سمت الف، ر میره 

احتمالا به همونم بسپرم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد