وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

تراژدی ۴۰۳

خواستم بنویسم کنکور ۴۰۳ ولی تراژدی مناسبتره 

لعنت به باعث و بانیش 

رتبه ها هم اومد 

و از هر تخمینی خیلی بدبینانه تر و بدتر شد 

به بابام گفتم بد شد یه آها گفت و تموم 

فک کنم بیشتر انتظار داشت بگم بد شد تا خوب شد، انگار دقیقا منتظر همین جمله بود 

مامانمم بغض کرد 

منم نه گریه کردم، نه ناراحت شدم

فقط بیشتر از جغرافیایی که توش به دنیا اومدم متنفر شدم 

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین جمعه 9 شهریور 1403 ساعت 10:38 ب.ظ

ببین ناراحت نباش دنیا دو روزه. انتخاب رشته تو انجام بده خدا رو چه دیدی شاید تو رشته ی خوبی قبول شدی.
اگر هم نشدی فدای سرت. میشینی برای سال آینده میخونی و پر قدرت برمیگردی و رتبه ات بهتر میشه

چی بگم
امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد