وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

روزگار

حس میکنم وقتشه از این پیله دربیام

پیله چی؟ 

انزوا 

پس تصمیم گرفتم کتابامو بفروشم و کنکورو بذارم کنار 

رها کنم بره

بابام میگه هر کی یه میزان توانایی و ظرفیتی داره

بعضی وقتام میگه بازم تلاش کن اگه خودت دوس داری

خودم‌نمیدونم چی دوس دارم

فقط میدونم دیگه این شرایطو دوس ندارم

نمیتونم تحملش کنم 

کنکور خیلی درگیر کننده س 

همه جوانب زندگیو پوشش میده 

دیگه نمیتونم این سایه سنگینو رو همه چی حس کنم 

خسته م کرده 

نظرات 1 + ارسال نظر
Harold Willis دوشنبه 12 شهریور 1403 ساعت 07:22 ب.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

تصمیم درستی گرفتی که میخوای عبور کنی از این مرحله، پست های جدیدت رو که خوندم خیلی درک کردم، انصاف نیست کل هوش و توانایی آدم رو با یک رتبه بسنجن که خودش معیار و فیلتر درستی و استانداردی نداره.
امیدوارم زودتر مشغول به کار بشی، کاری که درآمد خوبی برات بیاره.
سر دانشگاه مجددا بگم که دفترچه سوابق تحصیلی هم میتونه کمکت کنه، من سر همین موضوع دو رشته ای شدم و چالش جالبی بود برام تو ۴ سال اخیر.

مرسی بابت راهنماییت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد