وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

انحراف معیار

یادتونه گفتم واس انتخاب رشته واس یکی پول واریز کردم؟

نمیدونم چرا از دیروز آنلاین نیست

الانم پیام دادم همچنان سین نخورده

پولمان را خورد آیا؟ 

آخه معتبر بود عاغا زیر نظر یه مشاور بود چیشد یوهو؟

بالاخره به بخش پیوند ها دست پیدا کردم حالا هر کی اینجا خواننده س یه کامنت بذاره یه نقطه م گذاشتی اوکیه فقط آدرس وبلاگتم بذار که اضافه کنم

نمیدونم الان چرا اینجوری شدم 

عقل و احساسم سه چهار روزی هست در نبرد به سر میبرن 

کدوم یکی پیروز میشه؟ 

نمیدونم 

احتمالا همونی که بهش غذا میدم (مث دیالوگ اون فیلمه)

چرا هر چقد آدم بزرگتر میشه تصمیم گیری سخت‌تر میشه؟

اومدم رو بالکن نشستم شونصد تا پنجره هم دور و برمه 

صدای جیرجیرک هام به گوش میرسه 

بعلاوه ی صدای قاشق و بشقاب شام همسایه ها

اینا چرا یخچالشون چسبیده به پنجره؟

چرا انقد ذهنم پراکنده س 

نمیدونم واقعا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد