وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

گربه

بچه هااااا فاینلی  مامانم رضایت داد گربه بگیرم

هووووورررررااااااااااا 

فقط تا حالا به جنسیتش فک نکردم حقیقتا 

ولی چون دلم میخواد بچه بیاره فک کنم ماده بگیرم 

چون بهرحال بچه گربه هارو مامانشون بزرگ میکنه 

اسمشو چی بذارم؟ 

برم نژادشو انتخاب کنم 

راستی خیلی درگیر نژادش نیستم چون درجریانین که بعضیاش خیلی گرونه

بچه گربه خیابونم باشه من راضی ام

ولی چند وقت پیش یکی تو دیوار بود مفتتتت 

مامان و باباش اسکاتیش و بریتیش بودن

رسما انگار عروسک بود 

ولی چون شهر خودمون نبود متاسفانه نشد بخرمش 

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین شنبه 17 شهریور 1403 ساعت 07:02 ب.ظ https://frozenblogger.blogsky.com/

بنظرم همون گربه های dash یا خیابونی بگیری بهتره. میگن این گربه های اسکاتیش به صورت ژنتیکی بیماری های بدی دارن و زود زود بیمار میشن.
در مورد نر و ماده بودنش هم فکر کنم ماده ها خیلی اذیت میکنن چون این گربه ها وقتی فحل میشن شب و روز سر و صدا میکنن. بهتره هر گربه ای که میخوای بیاری تو خونه نگه داری رو باید عقیم کنی چون ممکنه بخاطر جفت از خونه بیرون برن و گم بشن و نتونی پیدا کنی.
ولی بنظرم مسئولیت سنگینی داره باید خیلی روش فکر کنی بنظرم از یه چیز کوچیک تر شروع کن مثل قناری و مرغ عشق تا به گربه برسی

شاید باورت نشه ولی بهش فک کردم و پشیمون شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد