وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

تلاش اجباری

تعداد افراد زیادی نمیدونن کنکور دادم 

سوای خانواده شاید از انگشتان یک دست کمتر

البته شماها هم که خوانندگان اینجایین میدونین کلی نه شناس، ناشناس 

ولی همینا هم میگن آفرین 

ایول

چه عزم و اراده ای و فلان 

من واقعا نمیدونستم عزم و اراده ی خاصی لازم داشت 

هر کسی تو شرایط من بود همین کارو می‌کرد 

وقتی بهم میگن چه عزم و اراده ای داشتی 

احساسم اینجوریه که 

عجیبه 

فک کن یه نفر گشنه شه و تصمیم میگیره غذا بخوره 

بعد تو بهش بگی آفرین 

چه عزم و اراده ای که تصمیم گرفتی غذا بخوری 

خب منم مجبور بودم 

عزم و اراده ی خاصی نمی‌خواست واقعا 

راه دیگه ای نداشتم 

شاید اگر اتفاقاتی  که تو زندگی دیگران میفتاد واس منم میفتاد انقد مجبور نبودم تلاش کنم واس خودم

اصولا هیچکس به من احساس ارزشمندی نداد 

من ارزشمندیمو وقتی بابام کارنامه کنکورمو دید و یه آهی کشید از دست دادم

یا وقتی از طرف کسی که فک میکردم احساس خاصی بهم داره پس زده شدم 

یا وقتی دانشگاه قبول شدم همه دوستام  ولم کردن

یا وقتی اونا قبول شدن هیشکی منو آدم حساب نکرد 

یا به اندازه کافی پول داشتم که برم دنبال چیزایی که دوس دارم 

برم سفر 

برم دریا که هیچوقت از نزدیک ندیدمش 

لباسایی که دوست دارم بخرم و نگران باقی مونده حسابم نباشم که تا آخر ماه میتونه واس رفت و آمدم کافی باشه 

شاید اگر حسش میکردم دیگه دنبال بهتر شدن نبودم 

فقط لذت می‌بردم از روال ساده زندگی 

نمیگم خیلی شرایط بغرنجی بوده ولی خیلیم خوب نبود

کلا میخوام بگم شرایط زندگی خیلی تعیین کننده س واس اینکه شما چه تصمیمی بگیرین واس آینده 

خیلی هنر بزرگی نیس تلاش کردن 

یه جور اجباره 

هر چند الان فهمیدم اینم تا حدی بی فایده س 

بی پول همیشه بی پوله 

پولم همیشه پول میاره 

هر غلطی ام بکنی فایده خاصی نداره

نظرات 2 + ارسال نظر
رامین جمعه 23 شهریور 1403 ساعت 03:34 ب.ظ

قشنگ حرفات رو درک میکنم چی میگی

سمیرا جمعه 23 شهریور 1403 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام عزیزم روز جمعه ت بخیر خب اگه رنج و سختی نبود، هیچکس قدم از قدم بر نمی داشت. اصولا همه تلاش میکنن که شرایط رو برای خودشون و اطرافیانشون بهتر کنن. ولی خیلی های دیگه هستن که توی شرایط بدتر از شما هم بودن ولی همت و اراده شما رو نداشتن، واسه همین کار شما سوای نتیجه ماشاالله و آفرین داره با آخر صحبتت موافق نیستم عزیزم، چون خیلی ها از کم شروع کردن و به بالا رسیدن و خیلی ها هم بالعکس فقط ناامید نشو و به تلاشت ادامه بده، ان شاءالله حتما نتیجه هم می گیری

سلام، متشکرم
روح درخشان و روشنی دارین
امیدوارم همه حرفای خوبی که به هر کسی میزنین نور شه و به زندگیتون برگرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد