وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

بازگشت

یه دو روزی همینجوری دور خودم چرخیدم تا تونستم یه مسیری واس خودم مشخص کنم 

حالا باید جدی رو اجرای برنامه تمرکز کنم که بعدا نگم وایییی دیدی چیشد نرسیدم

من معمولا استرسی نمیشم واس درس و اینا 

ولی الان یکم استرس دارم 

حس میکنم خیلی از رقبا عقب افتادم بخاطر مخلوط شدن امتحانا و دانشگام و کلا بخاطر دانشگاه 

ولی خب حذفیات زیاد گذاشتم که لااقل یه چیزی واس گفتن داشته باشم

کلا سعی کردم جوگیری رو بذارم کنار و کاملا واقع بینانه پیش برم 

همین باعث میشه آروم باشم و ادامه بدم 

امیدوارم بتونم از پسش بربیام 

خداییش دیگه نای کنکور دادن ندارم 

نه خودم تواناییشو دارم نه وضعیت جوریه که حتی اگه بخوامم بتونم 

بخاطر تأثیر دو سال نمرات و هی افزایش این درصد و ...

خواهش میکنم خدایا کمکم کن 

آخرین فرصت منه 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد