وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

همسایه ها

از ضرر های مالی کنکور الان میتونم یه این اشاره کنم که گوشیم گرم میشه و میگه بسه دیگه با این ویدئو های درسی دارم میسوزم

باتریشم ضعیف شده 

الان خواستم یه کاری کنم تو لپتاپ قراغه م ببینم که اونم تلاش ناموفقی بود 

خلاصه نمیدونم چه غلطی بکنم 

این همسایه هامونم خیلی آدمای جالبی ات یکیش که کلا آشپزخونه ر و به بالکن منتقل کرده فقط صدای قابلمه  و آشپزی میاد 

اون یکی م یا در حال جارو کشیدنه یا صدای آهنگاش مغزمو میگ..د 

خیلی رو مخم رفته بی‌شعور 

یکی نیس بگه  الاغ مگه کری اینهمه صدای تلویزیونت بلنده آخه 

پنجره رم میبیندم از گرما خفه میشم 

البته در کنار همه ی اینا منم خیلی واکنش پذیر و رادیکال گونه شدم دلیلشم فک میکنم واضحه ۱۰_۱۱ روز بیشتر تا کنکور نمونده 

خب برم به ادامه کارام 

همراه با موسیقی‌ دلم بنده به اون صورت خوش خنده، نویز سفید گونه جارو  و صدای قاشق چنگال بشقاب برسم 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد