وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

دغدغه های جاری

ولی جدا تا خودم دانشجو نبودم باور نمیکردم 

الان میفهمم که بعضی اساتید همینجوری دلی نمره میدن 

اصلا نمیدونم بابت چی نمره کم کرده عقده ای 

مثلا دکترای روان شناسی داره 

خاک بر سر روانشناست کنن

چقدم در طول ترم عشوه میومد که من فلانم، اینکارای خوبو کردم

فلان کردم، بهمانم 

هر کی از خودش تعریف کرد ازش فرار کنین 

بعدا میفهمین چرا

موضوع بعدی بحث نمره هاست

تراز اردیبهشت که بعد امتحان زیست اومد قبل ادبیات 

واااقعا رو تمرکزم واس ادبیات تأثیر گذاشت وگرنه نمره واقعیم میتونست خیلیی بهتر باشه 

الانم قراره یه هفته به کنکور نمراتو بدن فرصت اعتراضم تو همین بازه سه چهار روز بعدشه

خداییش این چجور برنامه ریزی کردنه روان آدمو بهم میریزه بخدا 

یعنی تو بخوای هم نمیتونی نگاه نکنی 

ولی نمیخوام با فکر کردن به این موضوع ذهنمو درگیر کنم خب به کتفم 

بالاخره که باید نمره هارو دید

امیدوارم نمره هام خوب باشن 

امیدوارم فیزیکم که ۲۰ باشه چون یه تخم غاز گنده بابتش تو دانشگاه گرفتم و اتفاقا معرفی به استادشم روز اومدن نمره هاست 

همین دیگه

فعلا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد