وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

ترس

خیلی خیلی تو وضعیت کثیفی ام

کثیفاااااااا

بعد اینهمه مدت یه نفرو پیدا کردم درست حسابی درس میدهالااااان

الان که یه اپسیلون تا کنکور مونده 

چرا آخه 

الاااااان چرا 

کاش حداقل یه ماه پیش بود 

لذا کاملا یهویی تصمیم گرفتم فردا بقیه درسارو ببندم دیگه هر چی میخوام مرور کنم رفع اشکال کنم  تموم شه بره 

از شنبه دیگه فقط بشینم با این دبیر بخونم 

چقد وقت دارم؟ ۶ روزززز

فقط ۶ روز 

همش تقصیر این مشاور لجنم بود 

اگه اون نبود خودم اکتیو تر عمل میکردم الان تو این لجنزاری که توشم گیر نمیفتادم 

نظرات 1 + ارسال نظر
م جمعه 15 تیر 1403 ساعت 02:23 ق.ظ

سلام عزیزم، این جور افکار تو روزای قبل کنکور کاملن طبیعیه،و منم قبل هر دور یه منبع جدید یه دبیر جدید پیدا میکردم و میگفتم کاش اینکارو میکردم اونکارو میکردم، سعی کن با این فکرا آرامشتو بهم نریزی و واقعن این چند روزه باقیمونده رو تلاش کنی که نمیدونی همین چند روز چقد تاثیر داره تو موفقیت و رتبت.
راستی ایمیلمم گذاشتم که اگه این چند روزسوالی داشتی یا هر لحظه کمک خواستی یا استرس داشتی پیام بده تا در حد توانم کمکت کنم به عنوان یه با تجربه تو کنکور

ممنون از لطفتون
حتما همینکارو میکنم
نباید بذارم کارایی که نمیتونم بکنم جلوی کارایی که میتونم انجام بدمو بگیره
راستی شما خودتون چی خوندین یا میخونین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد