وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

یک قدم تا خط پایان

کارتا اومد 

بابت اینکه حوزه م نزدیکه بسی خوشحالم 

حوصله دانشگاه خارج از شهرو نداشتم خداییش چون الانم ماشینمون در دسترس نیست باید با اسنپ میرفتم مامانمم علاف میشد اونجا 

خداروشکرکه نزدیکه 

اتفاقا همون جای اردیبهشتم افتادم

امروزم انتخاب واحد کردم واس اون یه واحد مونده استادمم همونه البته استادم نرم شده بود که بذاره امتحان بدم آموزش موافقت نکرد 

از امروز کلا باید مرور کنم ولی این یه هفته ای که گذشت انقد فشرده خوندم که تا ول میکنم خوابم میبره 

واس همین خودمو بستم به نسکافه و کافئین ‌که نخوابم حالا هفته بعد وقت واس خواب زیاده اوووو تا دلت بخواد 

برم به ادامه مرورا برسم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد