وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

گیلتی پلژر

خب رفقا 

سریال تا قسمت ۹ دیدم 

کلا ۱۰ قسمتش اومده 

ولی دیگه ادامه ندادم چرا؟

چون اون اتفاقی که امید داشتم بیفته نیفتاد و بازیگر اصلی مرده بود  

حقیقتش نمیدونم واس کشور مالزی باشه یا تایلند گوگل کردم مالزی نوشته بود ولی خط و نوشتارش شبیه تایلنده 

بهرحال خیلی خوب ساختنش ولی نویسنده روانیش نمیدونم چرا اینجوری کرد 

میتونست جسم طرفو بهش برگردونه هر چند طرف خودش داره بازی میکنه و در واقع روحش زنده س ولی وقتی مثلا خودشو تو آینه میبینه صدا و تصویرش یکی دیگه ش چون جسمش مفقود بود قسمت ۸م که کلا سناریو اینطور پیش رفت که جسمش از بین رفته و فقط استخوانشو پیدا کردن 

یه خرده م البته به دلیل اینکه lb بود یکم ریسکیه معرفی کردنش 

جدیدا تو آسیام مد شد از اینجور فیلمای همو بسازن 

بعد آخه جالبه امروز که داشتم استوریای یکی از افراد مجازی که  گاهی چک میکنم چک میکردم ( خیلی کم پیش میاد این پیجارو چک کنم قدیما معتادشون بودم ) در مورد همین ارتباط دو هم جنس نوشته بود 

از وقتی رفته لندن لحنشم عوض شد 

نوشته بود ناناحت شدین تو ادبیاتمونم ارتباط دو هم جنس مطرح شده؟ 

من چرا دارم انقد این موضوعو مینویسم؟ فازم چیه واقعا؟ 

بهرحال میخوام بگم داره فراگیر میشه

چند تا از پسرهایی که میشناسمم بهم گفتن که بهشون پیشنهاد رابطه شده از طرف هم جنس

خب برگردیم به زندگی واقعی 

تااااااازه بعد ددان اززز ییهههه ممااااههههه

تو سایت تایید شد درسم و تاریخ امتحان نداره

اگه بتونم از همین امروز شروع میکنم به خوندن که هر چه زودتر امتحانشو بدم بره پی کارش 

یه مدت کوتاهیه شروع کردم دارم یکی از زبان های آسیای شرقی رو یاد میگیرم 

بنظرم اگه میخوایین مغزتون یکم ورزش کنه شروع کنین به یادگیری

حالا هر چی شد 

خییلییی سخته

ولی دوست داشتنییه 

زبان جدید عین موسیقیه یه ارتباطاتی تو مغزت ایجاد میشه که تا حالا وجود نداشت 

یه کارای دیگه هم در رابطه با دانشگاه دارم که اگه اعلام کنن باید برم پی بگیرم 

بای د وی اینستارم دی اکتیو کردم که دیگه نبینم سریال جدید چی هس 

بسه به اندازه دو سه ماه دیدم 


نظرات 1 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 9 مرداد 1403 ساعت 07:28 ق.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
من چندان اهل دیدن سریال نیستم و فیلمهای سینمایی را ترجیح میدم. اما شما خیلی خوب توضیح داده بودین. ممنون

سلام
خیلی ممنون :)
منم حوصله سریال ندارم زیاد ولی دیگه تابستونه روزا نمیگذره گاهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد