وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

We cannot stop hunting

با دیدن این نمره حس میکنم از هدف دور شدم و از همون موقع که نمره رو دیدم یکم حالم مزخرفه 

رفتم بیرون ولی فایده چندانی نداشت 

اصلا انتظار این نمره رو نداشتم واقعا، اونم با اون همه زحمتی که واسش کشیدم 

دارم به این فکر میکنم که اگه نشه چیکار کنم؟ قبل از امتحانا و کنکور به خودم اجازه نمی‌دادم که به چنین چیزی فک کنم 

هرگز نذاشتم این باعث شه درس نخونم 

ولی الان که دیگه گذشته بهش فکر میکنم 

اگر بشه هم باز یه مشکل بزرگ دارم که باید حل بشه 

کلا یکم پیچیده س شرایط و چون رشته مو اینجا نگفتم نمیتونم بیشتر توضیح بدم 

میتونم به چیزای دیگه م فک کنم 

رشته های دیگه جز هدفم ولی خب که چی ! 

نیستن اون چیزی که من میخوام 

خوندن چیزی که دوسش ندارم چه فایده ای داره 

از طرفی میگم منطقی باش

بعد میگم خب ۴ سال پیشم با منطق انتخاب کردی الان اینجوری ای 

نمیدونم چرا منطقم به احساسم نمی چربه 

موضوع بعدی که میخوام راجع بهش بگم اینه که ...

نمیدونم شما هیچوقت تأثیر خواهر و برادر خوب یا بد داشتنو تو زندگیتون حس کردین یا نه 

خیلی بده وقتی خواهر یا برادرت خوب عمل نمیکنن 

هم خودشونو تو زندگی تو دردسر میندازن 

هم کل خونواده رو 

 خوبشم همونقدر که زندگی خودش خوبه باعث میشه زندگی خونواده هم خوب بشه

عملکرد تک تک اعضای یه خونواده رو سرنوشت تک تک اعضا تأثیر داره 

دقیقا مثل اعضای بدن 

نظرات 1 + ارسال نظر
Me چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 05:14 ق.ظ

ولی من نفهمیدم کم گرفتنت چ ربطی ب خواهر برادر خوب یا بد داشت اصلا!
و اینک چرا باید با ی نمره ک سال دیگ اصلا یادت نمیاد بخوای از اهدافت دور یا دلسرد بشی کمی بچگانه نیست؟!

ربطی نداشت صرفا دو تا اتفاق مجزا بود که برام افتاد
نمره میدونم اصلا مهم نیست ولی رو کنکور تاثیر داره کنکورم رو رشته رشته هم رو آینده ، آینده هم رو زندکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد