وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

امتحان آخر

خب رسما فارغ التحصیلی خودم رو به خودم و به شما تبریک میگم دوستان

از این زندون رهایی یافتیم و قراره به زندون بزرگتری منتقل بشیم 

جدی اینایی که تو اینستان فازشون چیه؟ البته خرده نمیگیرم شاید اگر (شاید اگر دائم بودی کنارم یه روز میدیدم..)اهم اهم بله داشتم میگفتم شاید اگر منم پول دار بودم از تولدم و فارغ التحصیلیم و ..عکس میذاشتم و دوس داشتم بقیه ببینن

بچه ها میترسم دیگه کسیو قلبا دوس نداشته باشم از اینکه میبینم تعداد افرادی که میشناسم و قلب هاست که به بیوهاشون اضافه میشه میترسم 

یه چیز دیگه که تو این اینستا حرصم میده غلط املاییه

خودمم اینجا گاهی چیزایی که نوشتمو میخونم میبینم تو ذهنم گفتم ولی مثلا جمله م اینجا فعل نداره 

ولی منظورم غلط ه و کسره س 

بیشترم وقتی میبینم طرف کسره رم با دقت گذاشته درحالی که باید ه میذاشت 

بابا سرچ کن درستش میاد بالا 

بعد همتون از مدرسه مینالین 

مثلا 

نمیدونم مسابقه رقص خردادیانِ

بابا مسابقه رقص خردادیان است به جای است ه بذار 

دلم میخواد فقط بخوابم الان دیگه حوصله سریالم ندارم البته دروغ چرا خوب باشه میبینم ولی اونقد خوب که ترغیبم کنه پیدا نمیکنم 

پ.ن: ۱۷.۵ شدم امتحانو 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد