وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

ادامه چاق یا لاغر

وایی چقد بده بخوای ادامه بنویسیاز دیروز دارم هی عقب میندازم 

خب داشتم میگفتم 

حالا این افراد که میگفتن چرا انقد لاغری 

یه سریا به تمسخر، یه سریا به دلسوزی یه سریا هم میکسی کار میکردن 

اون تمسخریا راه حل ارائه نمیدادن 

ولی میکسی ها و دلسوزی ها راه حل هم ارائه میدادن مثلا غذا زیاد بخور :/

منم تو دلم میگفتم خیلی ممنون واقعا خودم نمیدونستم 

خب اشتها ندارم که نمیتونم بخورم دیگه عنتر 

یه تیکه سنگینم بهم انداختن که والدینم هنوزم یادشونه و اونا بیشتر از من از این حرف ناراحت شدن 

یه شب بیرون بودیم نمیدونم دقیقا کی بود مناسبتی داشت یا نه 

ولی مثلا بم گف شبیه معتادایی 

بعد از اون یه اتفاقاتی افتاد و من با یه دکتر تغذیه آشنا شدم 

و بالاخره موفق شدم 

هیچوقت ذوقمو یادم نمیره که رفتم رو ترازو و دیدم ۲.۵ کیلو اضافه کردم 

و اینجوری بود که اوضاع جسمیم بهتر شد 

ولی بعدش باز یه اتفاقی افتاد که نتونستن ادامه بدم رژیمو ولی خب وزنم ثابت موند خداروشکر 

واس همین گفتم شما هم اول از همه باید برین دکتر تغذیه خوب 

خواهشا تجویز های اینستارو ول کنین که آدم بیشتر ناامید میشه 

باشگاهم دلخواهه 

حالا چون یه خرده بخاطر درس خوندن شونه هام افتاده شده انگار و قوز پیدا کرده 

مامانم گیر داده که برو باشگاه 

بنظرم تعداد افراد با این مشکل تو جامعه هم زیاد شده بخاطر گوشی و خب خیلی زشته 

حیف نیس آدم بخاطر همچین چیزی بدهیکل شه؟

اینه که میخوام گشادی رو بذارم کنار و برم باشگاه 

امیدوارم بشه 

نظرات 1 + ارسال نظر
مورچه جمعه 26 مرداد 1403 ساعت 12:31 ب.ظ https://hana98r.blogsky.com/

حالا من برعکسم
نیم گرم کم میکنم کلی ذوق میکنم

آره بیشتر آدما درگیر کاهش وزنن تا افزایش
امیدوارم توام به وزن دلخواهت برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد