وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

داداش خوبی داری قشنگوم

وایی چرا 

چرا من باید اینو ت خیابون ببینم؟ ها؟ یکی جواب بده 

چقد از عکساش بهتر بود ولی 

بعد میدونی یه دختره م کنارش تو ماشین بود منم نگاش کردم گفتم ببینم کیه؟ دوس دخترشه؟ 

نمیدونم راستش 

ولی حسم میگه بیشتر می‌خورد خواهرش باشه 

چون خیلی کم سن بود 

تازه از کنارمم که رد شدن 

نمیدونم چی داشت واسش تعریف می‌کرد 

خیلی ذوق کرده بود 

دلم خواست یه نفر اینجوری ذوق کنه وقتی دارم یه چیزی واسش تعریف میکنم 

خیلی خیلی اخلاق و رفتارش مناسب منه 

هیچوقت تو این موارد اشتباه نمیکنم 

ولی حیف که نمیدونم تایپ مورد علاقه ش چیه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد