وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

شاید پایان تو

Once upon a time یه روان شناسی اومده بود دانشگاه راجع بهش نوشتم 

خواستم یه چیزی رو دوباره بنویسم 

از دست دادن باعث غم میشه 

هر آدم سالمی واس هر از دست دادنی غصه میخوره 

همونطور که هر آدم سالمی واس هر به دست آوردنی خوشحال میشه 

ولی وقتی واس غم از دست دادن سوگواری نکنی تو مراحل خیلی پیشرفته تر میشه افسردگی 

حالا بیا و جمعش کن 

چون وقتی سوگواری نمیکنی انگار قبول نکردی که اتفاق افتاده 

منم وقتی دیگه تویی وجود نداشت هی جلو خودمو گرفتم و وانمود کردم اتفاقی نیفتاده 

تا وقتی که واقعا بهم آسیب زد و از لحاظ جسمی هم ضعیف شدم و همش مریض بودم

هیچی 

خواستم بگم بعد ۸ سال خطی که تو شماره شو داشتی از گوشیم درآوردم 

هی با چنگ و دندون چسبیده بودم بهش تا اگه خواستی پیام بدی روشن باشه و جواب بدم 

ولی هیچوقت پیام ندادی 

حالا دیگه روشن نیس 

منم منتظر پیامت نیستم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد