وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

Free

خب سلام :) 

بعد از سالها جنگیدن با خودم واقعا فهمیدم که آدم شیر کردن نیستم 

یه روز به یکی گفتم که نمیدونم چرا ارتباطاتم ضعیفه و دوستای زیادی ندارم تو مجازی گع خیلی تو لاک خودتی 

منم از یه هفته پیش تصمیم گرفتم از این لاک دربیام و شروع کردم تو اینستا فعالیت کردن 

ولی دیدم واقعا افتضاحه 

از هر چی استوری میذارم طور دیگه ای بنظر میاد 

بنظر میاد خیلی خوشحالم 

ولی واقعا نیستم ، نبودم 

من نمیتونم وانمود کنم خوشحالم ولی اینستا واقعا جای وانمود کردنه 

سعی کردم عکسای خیلی معمولی بذارم و خیلی فکرم درگیر این نباشه که مثلا کیفیت خوبی داشته باشه 

ولی بازم فایده ای نداشت 

نمیتونم اینستارو تبدیل به آلبوم شخصیم کنم 

احساس خوبی بهم نمیده 

پس تصمیم گرفتم کلا حذف کنم اکانتمو

هم شخصی رو که فقط ۴۰ تا فالور داشت 

هم فیک

با اینکه خیلی قرون وسطایی بنظر میاد ولی من با اینستا و اپ های مشابه نه تنها حالم خوب نمیشه بلکه بدتر میشه 

بهتره دست از این جنگ بردارم و بیش از این درگیرش نشم

عوضش رو ارتباطات شخصیم تو دنیای واقعی تمرکز میکنم 

همونجور که تا حالا همینکارو کردم 

حتی گاهی به عنوان یه چالش با آدمایی ارتباط گرفتم که به شدت خویشتن دار بودن 

ولی تونستم اعتمادشونو جلب کنم 

شاید باورتون نشه ولی یه پیج کاری داشتم که بازدید پستاش گاهی تا ۵۰ هزارتام میرفت ولی بعد از قطعی اینستا افت کرد و دیگه حوصله نداشتم منم 

میخوام بگم با اپ مشکلی ندارم با اینکه محل ابراز خودم باشه مشکل دارم 

یه مقدار از کارای خونه مونده ولی این دو روز واقعا خیلی کار داشتیم 

رفتم روستای محل خدمتم که فهمیدن به شدت دوره 

اصلا نزدیک دامنه یه کوهه 

خلاصه افتضاحه 

احتمالا مجبور باشیم خونه بگیریم اگه جور شه 

انقد همه جی ناواضحه که از فوکوس کردن روش حالم یه هم میخوره

ترجیح میدم همراه جریان زندگی حرکت کنم

بدون فکر 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد